星座と金持ちの関係?

面白い記事がありました。

3月に同誌上で発表した長者番付に入った、10億ドル以上の資産を持つ世界の億万長者793人のうち613人の誕生日を確認。このうち11.4パーセントにあたる70人が乙女座だったという。長者番付2位の株式投資ウォーレン・バフェット氏も乙女座だ。

あ、ちなみに私は8月24日生まれの乙女座ですよ(笑)
妙に元気が出た!
元記事:Billionaire Horoscopes
The World's Billionaires

That was our finding after trolling through all the birth dates we’ve collected on the world’s wealthiest. So far, we have confirmed the birth dates for 613 of our 793 billionaires. Of those, more than 70, or roughly 12%, were born between Aug. 23 and Sept. 22, making this earth sign the most common among billionaires.

793人の長者番付の中から誕生日の解った613人のうち70人が乙女座、割合換算で12%を乙女座が占めるという結果になりました。

Virgos are known to be hardworking, determined, detail-oriented and analytical.

やべ、褒められちったw


ところで、その億万長者になれるのはいつなんでしょうね〜?